Copyright © 2016 nasdwoje.com.pl
Fotografia ślubna Kielce

częste pytania

FAQ - czyli często zadawane pytania

Pewne pytania od naszych klientów pojawiają sie częściej. Dlatego postanowiliśmy je zebrać w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że te krótkie odpowiedzi chociaż trochę rozwieją Wasze wątpliwości i przybliżą sposób w jaki pracujemy.

A więc do dzieła...

1. Czy warto wydawać pieniądze na profesjonalnego fotografa?

Pozwólcie, że w odpowiedzi posłużymy się bardzo znanym w środowisku "ślubnym" cytatem cenionego amerykańskiego fotografa:

"Tort zjedzą goście, kwiaty zwiędną, suknia powędruje do szafy, zostają tylko zdjęcia." (Joe Buissink)

Te zdjęcia to nie tylko ślub to także Wasza młodość i najbliżsi w komplecie. Bardzo nad tym ubolewamy, ale często są to jedyne w życiu profesjonalne fotografie jakie zamawiają klienci w Polsce.

2. Jak opisalibyście Wasz styl fotografii?

Pozytywna i reportażowa. Te słowa chyba najlepiej oddają kierunek w jakim zmierzamy. Nie ingerujemy w bieg wydarzeń podczas Waszego ślubu. Ten dzień jest pełen pięknych i magicznych momentów. Nic nie trzeba reżyserować. Wystarczy tam być i w decydującym momencie wcisnąć spust migawki 😉

3. Jakim sprzętem się posługujecie?

Na chwilę obecną są to cyfrowe lustrzanki pełnoklatkowe Canon 5dmkIII wraz z zestawem jasnych obiektywów stałoogniskowych i zoomem ultraszerokokątnym do zadań specjalnych 😉 profesjonalne lampy reporterskie, blendy, skalibrowany monitor, komputer szybszy niż subaru impreza...i mnóstwo innych akcesoriów niezbędnych do osiągniecia wysokiej jakości materiału, który otrzymują nasi klienci.

4. Co w przypadku awarii sprzetu lub waszej niedyspozycji?

Konfigurując zestaw narzędzi do naszej pracy dobieraliśmy poszczególne elementy w sposób pozwalający na zrealizowanie zlecenia także podczas awarii któregoś z nich. Tyczy się to zarówno aparatów jak i obiektywów. Zapasem do fotografa jest natomiast każde z nas 😉 W szczególnych przypadkach zapraszamy do współpracy jednego z zaprzyjaźnionych fotografików.

5. Z jakim wyprzedzeniem należy zarezerwować u Was termin?

W tym wypadku nie ma reguły. Niekiedy terminy są rezerwowane nawet z 2-letnim wyprzedzeniem, ale czasami przy dużej dozie szczęścia także tuż przed uroczystością 🙂 Zazwyczaj od 6-12 miesięcy wcześniej. Przyjęliśmy zasadę, że nasi klienci korzystają z cennika aktualnego na dzień podpisania umowy - co może uatrakcyjnić naszą ofertę przy wcześniejszych rezerwacjach.

6. Co należy zrobić aby zarezerwować u Was termin?

Aby zarezerwować termin należy spisać umowę i wpłacić zadatek w wysokości 500zł. Pozostałą część płacicie po wykonaniu materiału.

7. Czy możemy podpisać umowę na ''odległość?''

Oczywiście. W takim wypadku przesyłamy umowę kurierem.

8. Czy posiadacie zezwolenie kurii na fotografowanie w kościołach?

Tak.

9. Plener ślubny – tego samego dnia czy po?

Sesja zdjęciowa kilka dni po ślubie jest na pewno bardziej na luzie, mamy więcej czasu, możemy sobie pozwolić na kilka różnych, odległych lokalizacji. Z pewnością przekłada się to na ciekawszy i bardziej różnorodny materiał.

10. Kiedy dostaniemy nasze zdjęcia?

Fotografowanie na ślubie to dopiero początek naszej pracy. Selekcja zdjęć, obróbka, komponowanie albumu i realizacja wydruków wymagają sporo czasu. Zazwyczaj na oddanie gotowych fotografii rezerwujemy sobie od 1-2 miesięcy.

11. Kto wybiera zdjęcia do albumu?

W tej kwesti pozostawiamy Wam wolny wybór. Zdjęcia możecie wybrać sami lub zostawić to nam -obiecujemy bardzo ciekawą, autorską kompozycję albumu 🙂

12. Czy w ramach usługi wykonujecie nam galerię internetową?

Tak. Każdy klient dostaje prostego linka do galerii www na naszym serwerze. Dzięki temu możecie podzielić się Waszą historią z rodziną i przyjaciółmi.

13. Czy pijecie alkohol na weselu?

Nie. Nigdy.

14. What if bride or groom doesn't speak polish?

We'll try our best to do the job anyway 😉