FAQ - czyli często zadawane pytania
Pewne pytania od naszych klientów pojawiają sie częściej. Dlatego postanowiliśmy je zebrać w jednym miejscu.
Mamy nadzieję, że te krótkie odpowiedzi chociaż trochę rozwieją Wasze wątpliwości i przybliżą sposób w jaki pracujemy.
A więc do dzieła…
1. Czy warto wydawać pieniądze na profesjonalnego fotografa?
Pozwólcie, że w odpowiedzi posłużymy się bardzo znanym w środowisku „ślubnym” cytatem cenionego amerykańskiego fotografa:
„Tort zjedzą goście, kwiaty zwiędną, suknia powędruje do szafy, zostają tylko zdjęcia.” (Joe Buissink)
Te zdjęcia to nie tylko ślub to także Wasza młodość i najbliżsi w komplecie. Bardzo nad tym ubolewamy, ale często są to jedyne
w życiu profesjonalne fotografie jakie zamawiają klienci w Polsce.
2. Jak opisalibyście Wasz styl fotografii?
Pozytywna i reportażowa. Te słowa chyba najlepiej oddają kierunek w jakim zmierzamy. Nie ingerujemy w bieg wydarzeń
podczas Waszego ślubu. Ten dzień jest pełen pięknych i magicznych momentów. Nic nie trzeba reżyserować.
Wystarczy tam być i w decydującym momencie wcisnąć spust migawki 😉
3. Jakim sprzętem się posługujecie?
Na chwilę obecną są to cyfrowe lustrzanki pełnoklatkowe Canon 5dmkIII wraz z zestawem jasnych obiektywów
stałoogniskowych i zoomem ultraszerokokątnym do zadań specjalnych 😉 profesjonalne lampy reporterskie, blendy,
skalibrowany monitor, komputer szybszy niż subaru impreza…i mnóstwo innych akcesoriów niezbędnych do osiągniecia
wysokiej jakości materiału, który otrzymują nasi klienci.
4. Co w przypadku awarii sprzetu lub waszej niedyspozycji?
Konfigurując zestaw narzędzi do naszej pracy dobieraliśmy poszczególne elementy w sposób pozwalający
na zrealizowanie zlecenia także podczas awarii któregoś z nich. Tyczy się to zarówno aparatów jak i obiektywów.
Zapasem do fotografa jest natomiast każde z nas 😉 W szczególnych przypadkach zapraszamy do współpracy jednego
z zaprzyjaźnionych fotografików.
5. Z jakim wyprzedzeniem należy zarezerwować u Was termin?
W tym wypadku nie ma reguły. Niekiedy terminy są rezerwowane nawet z 2-letnim wyprzedzeniem, ale czasami
przy dużej dozie szczęścia także tuż przed uroczystością 🙂 Zazwyczaj od 6-12 miesięcy wcześniej. Przyjęliśmy zasadę,
że nasi klienci korzystają z cennika aktualnego na dzień podpisania umowy – co może uatrakcyjnić naszą ofertę
przy wcześniejszych rezerwacjach.
6. Co należy zrobić aby zarezerwować u Was termin?
Aby zarezerwować termin należy spisać umowę i wpłacić zadatek w wysokości 500zł. Pozostałą część płacicie
po wykonaniu materiału.
7. Czy możemy podpisać umowę na ''odległość?''
Oczywiście. W takim wypadku przesyłamy umowę kurierem.
8. Czy posiadacie zezwolenie kurii na fotografowanie w kościołach?
Tak.
9. Plener ślubny ? tego samego dnia czy po?
Sesja zdjęciowa kilka dni po ślubie jest na pewno bardziej na luzie, mamy więcej czasu, możemy sobie pozwolić
na kilka różnych, odległych lokalizacji. Z pewnością przekłada się to na ciekawszy i bardziej różnorodny materiał.
10. Kiedy dostaniemy nasze zdjęcia?
Fotografowanie na ślubie to dopiero początek naszej pracy. Selekcja zdjęć, obróbka, komponowanie albumu
i realizacja wydruków wymagają sporo czasu. Zazwyczaj na oddanie gotowych fotografii rezerwujemy sobie od 1-2 miesięcy.
11. Kto wybiera zdjęcia do albumu?
W tej kwesti pozostawiamy Wam wolny wybór. Zdjęcia możecie wybrać sami lub zostawić to nam
-obiecujemy bardzo ciekawą, autorską kompozycję albumu 🙂
12. Czy w ramach usługi wykonujecie nam galerię internetową?
Tak. Każdy klient dostaje prostego linka do galerii www na naszym serwerze. Dzięki temu możecie podzielić się
Waszą historią z rodziną i przyjaciółmi.
13. Czy pijecie alkohol na weselu?
Nie. Nigdy.
14. What if bride or groom doesn't speak polish?
We’ll try our best to do the job anyway 😉